20 primera Uskršnjih i prolećnih e-mailova – 1. deo

Uskršnji i prolećni e-mailovi predstavljaju značajne prilike za prihod za brendove elektronske trgovine. Međutim, greške poput kasnog zakazivanja, netačnih poruka i nedostataka u dizajnu mogu rezultirati niskim povratom investicija (ROI).

Rešenje – učite od drugih.

Donosimo vam primere uskršnjih i prolećnih e-mailova stvarnih brendova elektronske trgovine.

1. Proboj putem e-mailova za celokupan sajt

Naslov: 50% POPUST ZAVRŠAVA SE VEČERAS!

Lane Bryant privlači našu pažnju sa celokupnom rasprodajom u ovom uskršnjem e-mailu.

Zašto nam se sviđa:

50% popusta + ponuda na ograničeno vreme podstiče nove kupce da kupe.

Naučili smo:

Pratite 80:20 odnos teksta i slike – privlači pažnju na ključnu poruku i izbegava spam folder.

Uključivanje okidača za ubedljivost – besplatne konsultacije, popusti za nove kupce i druge pogodnosti inspirišu poverenje.

2. Izgradite uzbuđenje putem brzih prodaja

Naslov:  Srećan Uskrs + Pasha! Odabrane akcije se završavaju danas!

Albeebaby sprovodi brzu rasprodaju u ovom primeru uskršnjeg e-maila.

Zašto nam se sviđa:

Brza rasprodaja jača moć uštede – ubedljiv podsticaj za kupce u poslednjem trenutku.

Naučili smo:

Koristite boju vašeg brenda da istaknete važne elemente – poziv na akciju, poruke i boja pozadine čine čitanje lakšim.

Uključite relevantne signale poverenja iz industrije – prenosite kupcima da je vaš proizvod siguran za upotrebu kada dolazi iz stroge regulatorne organizacije poput FDA-e.

3. Probajte sa nagradnom igrom

Naslov: Spremni za prolećni giveaway!

Coral & Tusk organizuje nagradnu igru kao deo svoje prolećne e-mail marketing kampanje. Takvi e-mailovi za konkurse imaju prosečnu stopu otvaranja od 8,8%.

Zašto nam se sviđa:

Tekst e-maila oslikava idealnu prolećnu sliku – i podstiče ih da kliknu.

Naučili smo:

Preporuke proizvoda zasnovane na temi pružaju referentnu tačku – to im daje više razloga da istraže sajt.

Koristite velika slova u tekstu poziva na akciju (CTA) – privlači pažnju u prvih 5 sekundi dok korisnici skeniraju e-mail i povećava stopu klikanja (CTR).

4. Pohvalite se svojim prolećnim kolekcijama

Naslov: Tek stiglo! Govorimo o proleću…

Lights4Fun uključuje svoje nove kolekcije u ovom primeru prolećnog e-maila.

Zašto nam se sviđa:

Tekst e-maila obraća se korisnicima kao protagonistima – i stavlja ih na prvo mesto.

Naučili smo:

Uvek imajte tri signala poverenja koji se dopunjuju – sa garancijom od 2 godine, povratom novca u roku od 30 dana i 100.000 recenzija, kupci ne moraju kontaktirati korisničku podršku da bi rešili pitanja poverenja.

5. Isprobajte dobro poznato psihološko formiranje cena

Naslov: Najbolji izbori po ceni od 29.99 dolara – Vaša garderoba, vaš izbor!

Dressbarn koristi klasično šarmantno formiranje cena.

Zašto nam se sviđa:

Haljina i pozadina teksta stvaraju vizuelnu simfoniju – dovoljno privlačnu za klik.

Naučili smo:

Koristite apstraktne imenice kako biste prodali svoju ideju – reči poput elegancije pomažu kupcima da bolje zamisle proizvod.

Uvek navedite 3 koristi – 3 koristi pridruživanja programu lojalnosti čine ga zapamtljivim zahvaljujući kratkoći i obrascu.

6. Probajte sa stepenastim popustima

Naslov: Otvoreni za Zekine Uskršnje poslastice

Zales se odlučuje za stepenasti popust u ovom Uskršnjem e-mail predlošku.

Zašto nam se sviđa

Popust u dolarima izaziva osećaj uštede – dobro funkcioniše za proizvode visokog razmatranja.

Naučili smo:

Kreirajte sezonske pozive na akciju – pozivi na akciju koji odgovaraju prilici mogu stvoriti brže utiske dok kupcima daju bolji razlog za angažovanje.

7. Pouzdajte se u klasične poklone

Naslov: Jeste li rekli BESPLATNO? Uskršnji događaj se dešava sada!

Psycho Bunny pokušava taktiku besplatnog poklona kako bi povećao svoj prosečni iznos narudžbine (AOV) u ovom primeru uskršnje e-mail marketing kampanje.

Zašto nam se sviđa

Slika je vizuelni signal za “okušajte sreću” – podstiče korisnike da kliknu na poziv na akciju.

Naučili smo:

Koristite reči sa manje slogova – “Kupi 3, dobij 1 besplatno” je lakše čitati i brže registrovati mozgu.

8. Iskoristite brzu dostavu

Naslov: Poslednja šansa za Uskršnju dostavu!

Sugarfina koristi brzu dostavu od 2 dana u ovom uskršnjem e-mail marketing primeru. Važno je napomenuti da 44% američkih kupaca želi da izabere dostavu od 2 dana.

Zašto nam se sviđa

Triks reklamiranja malog fonta – brzo privlači našu pažnju.

Naučili smo:

Budite kreativni sa svojim sezonskim proizvodima – jedinstvena i zanimljiva imena uvek pomažu u promociji usmenog marketinga.

Dozvolite personalizaciju – nudeći personalizovane opcije poklona pomaže kupcima u poslednjem trenutku da kupe jedinstvene poklone i pomaže u osvajanju različitih demografskih grupa. 58% mladih od 13 do 39 godina insistira da njihovi pokloni za voljene budu personalizovani.

9. Kreirajte aspiacioni apel

Naslov: Vaša destinacija na jednom mestu: Prolećni trendovi

VICI koristi aspiracioni apel* u svom prolećnom promotivnom e-mailu.

Zašto nam se sviđa

Doslednost u porukama – upotreba “svakodnevno” u tekstu i pozivima na akciju stvara racionalnu reakciju u umovima korisnika.

Naučili smo:

Postavite slike u vertikalnu kolonu – smanjuje potrebu za listanjem dok podstiče podsvesnu želju za klikom, čineći upoređivanje proizvoda lakšim.

10. Unesite autoritet

naslov: 3 stvari koje vam trebaju za proleće

FORWARD radi nešto neobično – prikazuje kupca kao stilistu.

Zašto nam se sviđa

Opis je precizan – naglašava korist.

Naučili smo:

Stavite četiri preporuke proizvoda u kategoriju – previše ili premalo može otežati kupovinu kupcima, stvarajući kognitivno opterećenje.

Prikazujte svoje najprodavanije proizvode na početku ili na kraju – ljudi obično pamte prve i poslednje elemente u nizu i zaboravljaju srednje stavke.

* Aspiacioni apel se odnosi na reklamne poruke ili strategije koje se fokusiraju na stvaranje ili naglašavanje željenih aspiracija, ciljeva ili idealnih stanja kod ciljne publike. Ovo može uključivati ​​prikazivanje proizvoda ili usluga na način koji sugeriše kako njihovo posedovanje ili korišćenje može dovesti do ostvarenja željenih ciljeva ili statusa koje osoba želi postići. Na primer, reklama za luksuzni automobil može koristiti aspiacioni apel tako što će prikazati automobil kao simbol prestiža ili uspeha, što će privući potrošače koji teže tom životnom stilu.

Ne zaboravite da ovaj blog ima nastavak, i možete nastaviti da čitate na ovom linku.

Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije javite nam se i rado ćemo vam pomoći. Više o uslugama koje pružamo, a u vezi sa Email marketingom pogledajte ovde.

Najnoviji blogovi

 

Zatražite ponudu

Pošaljite nam upit za ponudu, mi ćemo sagledati sve aspekte vaše online prisutnosti. Biće vam potrebno manje od minut da pošaljete upit, a može vam pomoći da preciznije sagledate potencijal naše buduće saradnje.

ZATRAŽITE PONUDU

ŽELITE JOŠ OVAKVIH TEKSTOVA?

Prijavite se na naš newsletter.

PRIJAVA NA NEWSLETTER

USLUGE

PODACI O FIRMI

MORNING DIGITAL
Cara Lazara 5-7,
11000 Beograd, Srbija

info@morning.rs
+381 61 1 600 300

PIB: 114133180
MB: 67346017

Agencija za digitalni marketing.

Copyright © morning 2023 – 2025.

Pozovite nas