Oglašavanje na društvenim mrežama
Moćno sredstvo komunikacije, društveni mediji omogućavaju kompanijama da dođu do svojih kupaca tamo gde jesu, istovremeno karakterišući svoje brendove i šire svoju bazu kupaca. Ako se uradi ispravno, marketing na društvenim mrežama takođe može povećati efikasnost drugih marketinških tehnika – uključujući SEO i SEM – pomažući u izgradnji prirodnih veza i podsticanju saobraćaja, svesti, prepoznatljivosti brenda i dobre volje.
Marketing na društvenim mrežama, ili SMM, je oblik internet marketinga koji implementira različite mreže društvenih medija u cilju postizanja marketinške komunikacije i ciljeva brendiranja. Marketing na društvenim mrežama prvenstveno pokriva aktivnosti koje uključuju društveno deljenje sadržaja, video zapisa i slika u marketinške svrhe, kao i plaćeno oglašavanje na društvenim medijima.
Reklamiranje na Instagramu
Reklamiranje na Facebooku
Facebook omogućava prilagođene kampanje koje postižu željene rezultate. Reklamiranje stranica na Facebooku pruža mogućnost da svoj brend predstavite širokoj bazi korisnika, dok precizne mogućnosti ciljanja omogućavaju da se oglasi prikazuju samo relevantnim osobama.