Reklamiranje na Facebooku

Reklamiranje na Facebooku je jedan od najefikasnijih načina da doprete do vaše ciljne publike, zahvaljujući preciznim opcijama targetovanja i različitim formatima oglasa. Bez obzira da li želite povećati prodaju, podići svest o brendu ili povećati angažovanost korisnika, Facebook omogućava prilagođene kampanje koje postižu željene rezultate.

Reklamiranje stranica na Facebooku pruža mogućnost da svoj brend predstavite širokoj bazi korisnika, dok precizne mogućnosti ciljanja omogućavaju da se oglasi prikazuju samo relevantnim osobama.

BENEFITI FACEBOOK MARKETINGA

1. Ogroman domet

Facebook je jedna od najvećih društvenih mreža sa više od 2 milijarde aktivnih korisnika širom sveta. Ovo omogućava brendovima da dosegnu širok spektar publike, uključujući specifične demografske i geografske ciljne grupe.

2. Precizno ciljanje

Facebook oglašavanje pruža napredne opcije ciljanja koje uključuju demografske podatke, interese, ponašanje korisnika i još mnogo toga. Ovo omogućava marketinškim stručnjacima da precizno dostignu svoju ciljanu publiku sa velikom efikasnošću.

3. Raznolikost formata oglasa

Facebook nudi različite formate oglasa, uključujući video oglase, oglase sa slikama, karusel oglase, oglase u okviru priča i mnoge druge. Ovi formati omogućavaju kreativno i efektivno predstavljanje proizvoda ili usluga.

4. Visoka angažovanost

Zbog svoje interaktivne prirode, oglasi na Facebooku mogu generisati visoku stopu angažovanosti. Interakcija korisnika sa oglasima može dodatno povećati vidljivost i efikasnost vaših marketinških kampanja.

5. Fleksibilnost u budžetiranju

Facebook oglasi su prilagodljivi svakom budžetu, bilo da se radi o malim lokalnim kampanjama ili velikim međunarodnim inicijativama. Možete kontrolisati koliko trošite dnevno ili tokom trajanja kampanje, što omogućava maksimalnu kontrolu nad troškovima.

6. Merljivi rezultati

Facebook pruža detaljne analitičke podatke koji omogućavaju praćenje performansi vaših oglasa u realnom vremenu. Možete videti kako se vaši oglasi izvode u pogledu impresija, klikova, konverzija, i mnogo više, što vam omogućava da optimizujete kampanje za bolje rezultate. Kroz ciljane i dobro dizajnirane kampanje, Facebook oglasi mogu značajno povećati svest o brendu i vidljivost vašeg poslovanja u digitalnom prostoru.



Kako radimo reklamiranje na Facebooku?

Otvorite vrata neograničenim mogućnostima oglašavanja na društvenim mrežama s Facebook platformom! Povežite se s milionima potencijalnih kupaca na najvećim digitalnim tržištima i doživite transformaciju vašeg brenda. Svaki post postaje prilika za povećanje prepoznatljivosti i privlačenje potencijalnih kupaca. Vizualnim storytellingom i personalizovanim pristupom ka vrhu feed-ova.

ISTRAŽIVANJE I ANALIZA PUBLIKE

Pre nego što započnemo kampanju, detaljno istražujemo vašu ciljnu publiku, konkurenciju i relevantne trendove na tržištu. Ovo nam pomaže da postavimo temelje za efikasno reklamiranje stranica na Facebooku, što uključuje precizno targetovanje korisnika na osnovu demografskih podataka, interesovanja i ponašanja.

DEFINISANJE CILJEVA KAMPANJE

Sa vama definišemo specifične ciljeve kampanje: da li je to povećanje broja pratilaca, veća prodaja ili promocija određenih usluga. Jasni ciljevi omogućavaju fokusiran rad i merljiv uspeh.

KREIRANJE OGLASA I STRATEGIJE

Naš tim kreira kreativne, vizuelno privlačne oglase koji privlače pažnju korisnika. U zavisnosti od ciljeva, koristimo različite formate kao što su Image Ads, Video Ads, Carousel Ads, i Slideshow Ads. Svaki oglas se prilagođava specifičnoj publici kako bi se postigao maksimalan angažman i povrat na investiciju (ROI).

POSTAVLJANJE KAMPANJA I PRAĆENJE UČINKA

Nakon postavljanja oglasa, pratimo performanse kampanje u realnom vremenu. Koristimo Facebook analitičke alate kako bismo optimizovali oglase u hodu, povećavajući efikasnost i prilagođavajući strategiju u zavisnosti od rezultata. Ovo uključuje testiranje različitih verzija oglasa (A/B testiranje) kako bi se postigao najbolji mogući učinak.

CENA OGLAŠAVANJA NA FACEBOOKU

Cena reklamiranja na Facebooku varira u zavisnosti od mnogo faktora, uključujući ciljnu publiku, trajanje kampanje i konkurenciju unutar vaše industrije. Naš pristup je transparentan; pružićemo vam tačne procene troškova i pomoći vam da efikasno iskoristite budžet za maksimalne rezultate.

OPTIMIZACIJA I PRILAGOĐAVANJE KAMPANJA

Kampanje neprestano optimizujemo kako bi postigle optimalne rezultate. Naš tim analizira angažman, stopu konverzije i druge ključne metrike, prilagođavajući strategije oglašavanja kako bi se povećao povrat na investiciju.

IZVEŠTAVANJE I ANALIZE

Transparentnost je ključna u našem procesu. Redovno vam šaljemo detaljne izveštaje o učinku kampanja, uključujući analize ključnih podataka kao što su angažman korisnika, trošak po konverziji i ukupni povraćaj investicije.

CENA REKLAMIRANJA NA FACEBOOKU

U zavisnosti od zahteva ali i veličine vaše stranice pripremili smo nekoliko paketa cena naših usluga. Možete nas pozvati ili dogovoriti besplatnu konsultaciju kako bismo pronašli najbolje rešenje i za vaš posao ali i za budžet tako da svi budemo zadovoljni.

Osnovni paket

Izrada, vođenje i optimizacija kampanja
Kreiranje oglasa i vizuala
Postavljanje pixel koda i retargeting
✓ Izrada izveštaja
+ dodatnih usluga

+ Besplatno setup-ovanje kampanja

-50% NA PRVI MESEC

200 eur

+10% od budžeta/mesečno

VIP PAKET

Osnovni paket +
Microsoft Clarity praćenje
Besplatne Conversion Rate Analize
Google Looker Live Report
eCommerce podešavanje za GA4

+ Besplatno setup-ovanje kampanja

3 MESECA GRATIS

300 eur

+10% od budžeta/mesečno

VELIKI SAJTOVI

Osnovni paket +
VIP paket +
Besplatna početna analiza +
Besplatno setup-ovanje +
Dinamički retargeting setup za eCommerce +
Dodatne usluge

Ponuda i cena se formiraju u zavisnosti od zahteva klijenata.

PERSONALNA PONUDA

Na upit

Cena zavisi od zahteva

Zašto mi?

 Naš pristup uključuje ciljano usmeravanje publike, kreativno osmišljene kampanje, praćenje i analizu angažmana, kao i prilagodljive strategije za maksimalne rezultate. Pružamo personalizovane strategije oglašavanja, kontinuirano praćenje trendova na društvenim mrežama i transparentnost u izveštavanju kako bismo osigurali uspešne kampanje i postizanje vaših ciljeva.

NAJČEŠĆA PITANJA O FACEBOOK OGLAŠAVANJU

Facebook oglašavanje nudi izuzetnu demografsku i geografsku ciljanost, moćne analitičke alate i visok stepen interakcije korisnika. Pored toga, pristup velikom broju korisnika omogućava širi domet i bolju vidljivost vaših oglasa.

Budžet za Facebook oglase možete prilagoditi prema svojim potrebama i ciljevima. Facebook nudi opcije za dnevni ili trajni budžet, a iznosi se mogu podešavati u zavisnosti od performansi oglasa i dostizanja ciljanih metrika.

Facebook nudi detaljno ciljanje koje uključuje opcije poput ciljanja po lokaciji, starosti, polu, interesovanjima, ponašanju, kao i napredne opcije kao što su Lookalike Audiences, koje vam omogućavaju da ciljate korisnike slične vašoj postojećoj klijenteli.

Postoji više formata Facebook oglasa, uključujući slike, video, karusel (rotirajuće slike ili video), i Instant Experience oglase. Najefektivniji tip oglasa zavisi od vaših specifičnih ciljeva, kao što su povećanje prodaje, generisanje upita ili promocija događaja.

Facebook pruža opsežne alate za praćenje uspešnosti, uključujući metrike kao što su impresije, klikovi, stopa klikanja (CTR), konverzije, i ROI. Možete koristiti Facebook Analytics za detaljniji uvid i praćenje korisničkog puta kroz oglasne kampanje.

Neke od čestih grešaka uključuju nedovoljno testiranje oglasa, ciljanje previše široke publike, neadekvatan budžet, i neprilagođavanje oglasa ciljanoj publici. Izbeći ove greške možete kroz A/B testiranje, preciznije ciljanje, prilagođavanje budžeta bazirano na performansama, i stalno ažuriranje i prilagođavanje sadržaja oglasa.



Zatražite ponudu

Potpuno besplatno i neobavezujuće

Pošaljite nam upit za ponudu, mi ćemo sagledati sve aspekte vaše online prisutnosti. Biće vam potrebno manje od minut da pošaljete upit, a može vam pomoći da preciznije sagledate potencijal naše buduće saradnje.



JAVITE NAM SE

Morning digital
Cara Lazara 5-7,
Beograd, Srbija

info@morning.rs
+381 61 1 600 300



KLIJENTI

Predstavljamo vam samo neke od naših ponosnih klijenata

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sve dok Morning.rs održava aktuelni standard, koncept i lojalnost, biće moj apsolutni izbor, a o tek nadolazećem rastu da ne pričam. Od nekoga učite šta da ne postanete, a vama Morning.rs hvala što ste deo populacije koji uvek teži da postane bolji.

Lili GoranićNoblethic Life Coaching

Profesionalizam, znate kad želite da dostignete nivo da birate sa kim želite da sarađujete, imao sam sreću da odmah počnem sa Morning-om, hvala od srca za sve ciljeve koje smo dostigli…

Ivan BackovićiTuba doo

Prezadovoljan saradnjom i rezultatima do sada i nadam se da će tako i ostati. Topla preporuka od strane X Dent-a!

Nikola BankovićX Dent

Jedina i dobitna kombinacija je kada svako radi svoj posao, usavršava ga i u tome postaje najbolji. Mi smo u našem najbolji i želimo takve saradnike. Zato smo odabrali Morning.rs.

Vesna DobrićChefica Ketering

PRIJAVA NA NEWSLETTER

USLUGE

PODACI O FIRMI

MORNING DIGITAL
Cara Lazara 5-7,
11000 Beograd, Srbija

info@morning.rs
+381 61 1 600 300

PIB: 114133180
MB: 67346017

Agencija za digitalni marketing.

Copyright © morning 2023 – 2025.

Pozovite nas