Šta je remarketing?

Remarketing (ponekad nazivan i retargeting) je oblik online oglašavanja koji omogućava brendovima da ciljaju korisnike koji su već posetili njihov web sajt, ali nisu izvršili kupovinu ili preduzeli neku drugu željenu akciju. Ova strategija se koristi za ponovno angažovanje potencijalnih klijenata prikazivanjem relevantnih oglasa dok pregledaju internet, koriste društvene mreže ili čitaju vesti.

Kako funkcioniše remarketing?

Remarketing funkcioniše postavljanjem “cookies” (kolačića) na uređajima korisnika kada posete određeni web sajt. Kada ti isti korisnici nastave da pregledaju web, “cookie” informiše remarketing platformu (kao što je Google Ads ili Facebook Ads) da prikaže specifične oglase zasnovane na njihovim prethodnim interakcijama na web sajtu. Ovo može uključivati oglase za proizvode koje su korisnici pregledali, dodali u korpu, ili na druge načine pokazali interesovanje.

Prednosti remarketinga

  1. Povećana konverzija – Remarketing pomaže u povećanju konverzija tako što se ponovo cilja na korisnike koji su već pokazali interes za vaše proizvode ili usluge, čime se povećava verovatnoća da će završiti kupovinu.
  2. Bolja personalizacija – Oglasi se mogu prilagoditi na osnovu specifičnih proizvoda ili usluga koje su korisnici pregledali, što čini marketing efikasnijim i relevantnijim.
  3. Povećana vidljivost brenda – Remarketing osigurava da vaš brend ostane u svesti potencijalnih kupaca, čak i nakon što napuste vaš sajt.
  4. Efikasno trošenje budžeta – S obzirom da remarketing cilja korisnike koji su već interesovani za vašu ponudu, obično donosi bolji ROI (povrat investicije) u odnosu na druge oblike oglašavanja koji ciljaju širu publiku.

Najbolje prakse za remarketing

  • Segmentacija publike – Kreirajte različite liste za remarketing za različite vrste korisnika (npr. oni koji su posetili određenu stranicu, dodali artikal u korpu, ili su se pretplatili na newsletter).
  • Limitiranje frekvencije prikazivanja – Postavite ograničenja koliko često se vaši oglasi prikazuju istom korisniku kako biste izbegli preterano bombardovanje i potencijalno iritiranje korisnika.
  • Testiranje i optimizacija – Redovno testirajte različite poruke i vizualne elemente vaših remarketing kampanja kako biste utvrdili šta najbolje rezonuje sa vašom ciljanom publikom.

Remarketing je moćan alat u digitalnom marketingu koji vam omogućava da maksimalno iskoristite svoj web saobraćaj i povećate šanse za konverziju. Uz pravilnu implementaciju i kontinuiranu optimizaciju, remarketing može znatno doprineti uspehu vašeg online poslovanja.

PRIJAVA NA NEWSLETTER

USLUGE

PODACI O FIRMI

MORNING DIGITAL
Cara Lazara 5-7,
11000 Beograd, Srbija

info@morning.rs
+381 61 1 600 300

PIB: 114133180
MB: 67346017

Agencija za digitalni marketing.

Copyright © morning 2023 – 2025.

Pozovite nas