Crni petak: 5 digitalnih marketinških saveta za rekordnu prodaju

Pričamo o Crnom petku — onom posebnom danu kada svi love najbolje ponude i spremni su da potroše velike svote. Ali, kako da se vaša ponuda istakne kad se svaka marka bori za pažnju?

Tu smo da vam predstavimo pet digitalnih marketinških strategija koje će učiniti da vaš brend zablista u moru promotivnih ponuda, pretvarajući posetioce u kupce i privlačeći saobraćaj kao nikada pre.

Ključni saveti

  • Crni petak je vreme kada su kupci spremni da troše, ali je i borba za pažnju intenzivna. Izdvojite se ciljanim digitalnim strategijama koje pretvaraju posetioce u kupce.
  • Gradite uzbuđenje na platformama poput TikToka i Instagrama koristeći odbrojavanja, preporuke influensera i live video zapise koji stvaraju osećaj hitnosti i ekskluzivnosti.
  • Koristite remarketing oglase da ponovo privučete prethodne posetioce i šaljite segmentirane, personalizovane e-mail kampanje koje stvaraju osećaj oskudice i podstiču konverzije.
  • Osigurajte da vaš sajt brzo učitava, bude prilagođen za mobilne uređaje i ponudite ekskluzivne pogodnosti poput brzih rasprodaja i paketa za dodatno angažovanje kupaca.

Pripremite se za vrhunac šoping sezone i izdvojite svoju ponudu tako da je kupci ne mogu odbiti!

1. Društvene mreže: Podignite uzbuđenje kao za album Taylor Swift

Društvene mreže su vaša mašina za pravljenje hype-a za Crni petak. Ozbiljno, sada nije vreme za suzdržavanje. TikTok, Instagram, Facebook — uključite ih sve.

Ali nemojte raditi napamet. Podaci pokazuju da 85% Gen Z kupaca kaže da društvene mreže utiču na njihove odluke o kupovini. Počnite da nagoveštavate svoje popuste rano uz odbrojavanja, “iza kulisa” sadržaj, preporuke influensera ili čak brze ponude koje stvaraju FOMO.

Pro saveti: Zbližite se s Instagram Stories i TikTok Live tokom Crnog petka. Možete se angažovati u realnom vremenu, odgovarati na pitanja i ponuditi tajne popuste za gledaoce — svi vole osećaj da su deo nečeg posebnog.

2. Plaćeni oglasi: Ciljajte s preciznošću lasera

Plaćeni mediji. Govorimo o Facebook oglasima, Google oglasima i svim mogućnostima za precizno ciljanje koje imate na raspolaganju. Imate otprilike 8 sekundi da privučete pažnju, pa je preciznost ključna. Korišćenje remarketing oglasa je pravi potez. Znate onog kupca koji je stavio te cipele u korpu, ali nikad nije završio kupovinu? Vreme je da ga pogodi dobro tempirani oglas koji nudi 20% popusta, besplatnu dostavu ili neku drugu neodoljivu pogodnost.

Statistike ne lažu: remarketing oglasi mogu dovesti do 70% veće šanse za konverziju. Pratite svoje posetioce na Facebooku, Instagramu, Google Display mreži — gde god da idu online — sve dok ne završe kupovinu.

3. Email kampanje: Inboks je vaše tajno oružje

Ljudi vole da kažu da je email marketing mrtav, ali to ne može biti dalje od istine. Email je i dalje najbolji kanal po povratku ulaganja. (Ozbiljno, govorimo o $36 za svaki potrošeni dolar.) A budimo realni: nema ništa zadovoljavajuće od otvaranja inboksa i viđenja personalizovane “samo za tebe” Crni petak ponude.

Evo strategije:

  • Počnite rano s emailovima koji nagoveštavaju popust. Neka vaša publika iščekuje rasprodaju kao novu sezonu “Bridgertona”.
  • Segmentirajte svoju listu. Tretirajte svoje VIP kupce kao kraljevske članove (raniji pristup popustima, veći popusti) i šaljite personalizovane preporuke na osnovu prethodnih kupovina.
  • Nabacite osećaj oskudice. Ograničena količina, vremenski ograničene ponude. Neka pomisle da će propustiti ako brzo ne reaguju.
  • Pogodite i follow-up. Nemojte zaboraviti emailove nakon Crnog petka. Pogodite ih sa “Propustili ste? Ne brinite, imamo Cyber Monday, takođe!”

4. Optimizacija sajta: Brzina je novac

Možete imati najbolje ponude na svetu, ali ako vaš sajt padne ili se učitava više od nekoliko sekundi, suočićete se s više napuštenih korpi nego prodavnica tokom zombi apokalipse. Sajt mora biti optimizovan.

Google istraživanje pokazuje da jedno sekundno kašnjenje u brzini učitavanja stranice može dovesti do 20% smanjenja konverzija za maloprodaju. Ne dozvolite da se to desi vama.

  • Ubrzajte svoj sajt. Kompresujte slike, omogućite keširanje u pretraživaču i koristite mrežu za isporuku sadržaja (CDN) kako bi vaš sajt bio munjevito brz.
  • Pojednostavite proces plaćanja. Što manje klikova, to bolje. Omogućite gostujuću kupovinu, integrirajte mobilne novčanike i neka sve bude čisto i jednostavno.
  • Dajte prioritet optimizaciji za mobilne uređaje. Oko 56% saobraćaja za Crni petak dolazi s mobilnih uređaja, tako da ako vaš sajt nije prilagođen telefonima, završili ste pre nego što ste i počeli.

5. Ekskluzivne ponude: Probudi unutrašnjeg Costco-a

Crni petak je sve o adrenalinu lova na ponude, a niko ne radi ekskluzivnost bolje od Costco-a sa njihovim ograničenim serijama proizvoda. (Gde još možete da nađete džak od 10 kilograma pereca i slučajni kajak u istoj kupovini?) Vaši kupci žele isto iskustvo: posebnu ponudu koju mogu dobiti samo od vas.

Isprobajte:

  • Flash rasprodaje. Nudite lude popuste tokom dana kako biste ljude stalno vraćali da proveravaju.
  • Ekskluzivne online ponude. Dajte online kupcima dodatne pogodnosti — poput besplatne dostave ili ranog pristupa popustima. Ključ je da se osećaju posebno.
  • Ponude paketa. Učinite da kupovina više proizvoda postane logična odluka. Uostalom, ko može da odoli ponudi “kupi dva, dobij jedan besplatno”?

Neka šoping groznica počne

Crni petak je situacija preživljavanja najjačih. Ako ne koristite ove digitalne marketinške strategije, mogli biste slobodno da sednete i gledate kako vaši konkurenti zarađuju. Bilo da dominirate na društvenim mrežama, koristite precizne plaćene oglase, pišete ubedljive email kampanje ili osiguravate da vaš sajt nije napušten haos, sada je trenutak da sve zaključate. Krenite i osvojite bojište Crnog petka — vaši kupci (i vaši prihodi) će vam biti zahvalni. Javite nam se potpuno besplatno i neobavezujuće.

Najnoviji blogovi

 

Zatražite ponudu

Pošaljite nam upit za ponudu, mi ćemo sagledati sve aspekte vaše online prisutnosti. Biće vam potrebno manje od minut da pošaljete upit, a može vam pomoći da preciznije sagledate potencijal naše buduće saradnje.

ZATRAŽITE PONUDU

ŽELITE JOŠ OVAKVIH TEKSTOVA?

Prijavite se na naš newsletter.

PRIJAVA NA NEWSLETTER

USLUGE

PODACI O FIRMI

MORNING DIGITAL
Cara Lazara 5-7,
11000 Beograd, Srbija

info@morning.rs
+381 61 1 600 300

PIB: 114133180
MB: 67346017

Agencija za digitalni marketing.

Copyright © morning 2023 – 2025.

Pozovite nas