7 Google Ads Editor saveta i trikova koji će vam pomoći da ga koristite kao profesionalac
Google Ads Editor je moćan alat koji vam omogućava da lako upravljate i optimizujete svoje Google Ads kampanje. Međutim, ako niste upoznati sa njegovim funkcijama i mogućnostima, može biti pomalo zbunjujuće. Zato smo sastavili listu 7 najčešće korišćenih funkcija u Google Ads Editoru kako bismo vam pomogli da ga koristite kao profesionalac.
1. Kopiranje više oglasa odjednom:
Da biste uštedeli vreme, možete kopirati više oglasa odjednom. Jednostavno izaberite oglase koje želite da kopirate i nalepite ih u drugu grupu oglasa ili kampanju.
2. Koristite prečice na tastaturi:
Google Ads Editor podržava različite prečice na tastaturi koje vam mogu pomoći da se brže snalazite u navigaciji i uređujete svoje kampanje. Na primer, možete koristiti “Ctrl + A” da biste izabrali sve stavke u svojoj kampanji, “Ctrl + C” da biste kopirali izabrane stavke i “Ctrl + V” da biste ih zalepili.
3. Pretraga i zamena:
Funkcija “Find and Replace” u Google Ads Editoru omogućava vam da brzo pretražite i zamenite određene reči ili fraze u kampanjama. Ovo je posebno korisno kada trebate da napravite promene na više oglasa odjednom. Prečica na tastaturi za Pronađi i zameni je “Ctrl + H”.
4. Dodavanje teksta:
Još jedna ključna funkcija u Ads Editoru je funkcija “Dodavanje teksta”. Ova funkcija vam omogućava da dodate tekst na početak ili kraj ključnih reči. Ovo je posebno korisno ako imate listu generičkih ključnih reči koje želite da suzite. Jednostavno koristite dugme “Dodavanje teksta” na interfejsu ili koristite prečicu na tastaturi “Ctrl + shift + H”.
5. Pregledajte svoje promene:
Pre nego što napravite bilo kakve promene u svojim kampanjama, možete pregledati kako će izgledati korišćenjem funkcije “Pregled”. Ovo vam omogućava da vidite tačno kako će vaše promene uticati na vaše oglase pre nego što ih objavite.
6. Poništavanje i vraćanje promena:
Ako napravite grešku prilikom uređivanja svojih kampanja u Google Ads Editoru, možete lako poništiti ili vratiti promene koristeći dugme “Poništi” i “Vrati”. Prečice na tastaturi za Poništi i Vrati su “Ctrl + Z” i “Ctrl + Y”.
7. Koristite funkciju “Provera problema”:
Funkcija “Provera problema” vam omogućava da identifikujete i rešite bilo koje probleme u svojim kampanjama pre nego što ih objavite. To uključuje probleme poput nedostajućih naslova, netačnih URL-ova i mnogo više. Prečica na tastaturi “Ctrl + K” pokreće funkciju “Provera problema”.
Da zaključimo, Google Ads Editor je moćan alat koji vam može pomoći da lako upravljate i optimizujete svoje Google Ads kampanje. Korišćenjem ovih 7 saveta i trikova, moći ćete da koristite Google Ads Editor kao profesionalac i uštedite vreme i trud u procesu. Dakle, posvetite neko vreme učenju ovih prečica i počnite da koristite Google Ads Editor u punom kapacitetu.
Ukoliko ipak želite da prepustite profesionalcima i ne brinete o Google Ads oglašavanju i ili imate dodatnih pitanja, javite nam se i rado ćemo van pomoći.